2009. október 15., csütörtök

WTF? Borschtsch!


Ez szintén azt hiszem egy off-post.. Az a helyzet hogy ma négyig órám volt kb. és egyik csoporttársammal hazafelé valahogy szóba kerültek a beteg zenék illetve, hogy az ilyen sickness mennyire vicces tud lenni.. én példának felhoztam DjSkinhead-ExtremeTerror című "művét" amire az arc megemlítette, hogy létezik valami olyan szám amiben az hangzik el, hogy Amerikanski technology computer of Sputnik és keressek rá mert mókás. A kutatásom olyan sikerrel járt, hogy ráleltem egy egész albumnyi tragédiára a neten, és most azért ragadtam billentyűzetet, mert nem gondoltam volna hogy a Vengaboyst meg lehet gyalázni jobban annál, mint ahogy saját magukat alázzák úgy általában(mondjuk a We are going to Ibizát bírtam 12 évesen). Nos a Borschtsch-nek/nak sikerült. Szorri ezért a teljesen felesleges posztért mára nem ezt terveztem.
Vengaboys - Up & Down[BorschtschRmx](mediafire)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése