2009. október 24., szombat

They Live!

A napokban nézegettem új zenék után és akkor botlottam bele ebbe a jedi menő muzsikába. Nem is értem,hogy tudta figyelmemet elkerülni. Az Evil Nine nem ma kezdte. A nevéből is érthetődő,hogy ketten vannak. A srácok nagyon brightoniak és nagyon értenek az electrohoz. A They Live! című albumuk egyébként nem is olyan régi: 2008. Hallgattam más trekkeket is tőlük más albumokról és néha-néha éreztem rajta olyan Zagar-os hatást. Néha nem lehet behatárolni őket,mint ahogy Balázsékat sem. Az elektronika erősen dominál de a többi komponens az mindig változik de ez nem is baj, sőt! Nem is húzom tovább. Itt van az Evil Nine-tól egyik legjobb számuk amit páran meg is remixeltek. Azok is jedisztikusak.
Zene!
Evil Nine-They Live(mediafire)
Evil Nine-They Live[Breakbot rmx](mediafire)
Evil Nine-They Live[Felix Cartal rmx](mediafire)
Evil Nine-They Live[Arcade Velocity rmx](mediafire)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése