2009. október 10., szombat

Hyper Hyper!

A múltkori Dolls United-es cikk után elhatároztam, hogy néha lesz hasonló off-zenés poszt. Nos, most az történt, hogy takarítottam a gépemet, és ráleltem egy japán gyöngyszemre, amit anno valaki küldött nekem, valószínűleg kicsit sem baráti szándékkal... A japánokat szeretjük, márcsak azért is, mert betegebbek bármelyik rassznál. Az alábbi 'munka' a Hinoi Team és Korikki közös megmozdulása. A Hinoi Team egyébként négy japán hölgyből áll, tipikusan azokból, akik halakkal meg polipokkal... pfujjj... Korikkiról sajnos nem találtam semmi érdemlegeset. Feltehetőleg ő a japán HP Baxxter. A klipp egyébként külön megér egy misét. A koreográfia fantasztikus, nem is beszélve Hősünk kosztümjéről!
Aki pedig nem elégszik meg a videóval, annak itt van lentebb a dal mp3-ban. Lehet hallgatni minden parti előtt/közben/helyett!
Hinoi Team with Korikki - Night On Fire (mediafire)

1 megjegyzés:

  1. ezzel a remekművel már találkoztam valahol...nálam a csávó "gumilábú" mozgása tetszik de nagyon (:

    VálaszTörlés