2009. október 1., csütörtök

The Kooks&La Roux


Ó mashupok, nagyon el lehet amúgy rontani a mashupokat nagyon nagyon,de ez valami eszméletlen lett.., mivel kis csapatunk oda meg vissza van a jó zenékért(meg a La Rouxért:) ezért úgy gondoltam h megosztok a nagyközönséggel egy, szerintem baromi jó kis összekavarintást a RebornIdentitytől sajnos "tudja a paszuly" pontosan, hogy kik/ki ők/ő... Annyit mondok, hogy az In for the Killt és az Always where I need to be című számokat az életben nem halgattam volna meg egymás után, nemhogy egymáson:
The Reborn Identity - In for the Kooks [La Roux In for the Kill The Kooks - Always Where I Need To Be Mashup](mediafire)

3 megjegyzés:

  1. nem paszulykodunk! :D
    The Reborn Identity egy brit mashuper és producer, aki 2007 óta gyúr össze számokat. Még Arctic Monkey-os Bulletproofja is van! : )
    Ez a mashup viszont egész jó! : )

    VálaszTörlés
  2. valóban jó kis egyveleg.
    Na ha már ennyire szeretjük la roux-t akkor majd én is felrakom kedvenc mashupomat!:)

    VálaszTörlés
  3. tyhű ellőttem egy paszulyt.. úgyhogy mostantól kurvára utána kell járnoma dolgoknak:D

    VálaszTörlés