2009. október 4., vasárnap

I never forget you, Electroclash! #1

Inkei Bence elég jól sikerült elektrópopos cikke eszembe juttatta a gyerekkoromat, pontosabban a 2000-es évet. Ugye akkortájt indult útjára a hipermenő electroclash-láz. Sajnos a dolgot elég fiatalon éltem meg, de nagy hatással volt rám. Azt hiszem a Viva Zwei-on volt anno péntek éjjelenként egy 4 órás blokk, amikor igényesebb elektronikus zenéket adtak. Elég gyakran rá voltam tapadva a képernyőre, vhs-re vettem fel a nekem tetsző klipeket, onnan átjátszókábellel magnókazettára, arról pedig még egy bonyolult művelettel mp3-ba konvertáltam őket. Persze pocsék volt a minőségük, de hol volt még akkor vidéken gyors internet, nameg letöltés. Abban az évben a nagy kedvencem Tok Tok és Soffy O. első közös megmozdulása volt, a Missy Queen's Gonna Die. Gyerekkorom egyik meghatározó dala lett, imádtam, de még a klippjét is. Gyakorlatilag ez azóta sem változott, de mondhatom ezt globálisan az electroclash-re is. Szerintem még fogok posztolni ebből a korszakból zenéket! : )
Tok Tok vs. Soffy O. - Missy Queen's Gonna Die (mediafire)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése