2009. október 6., kedd

An Island + Two Mountains


Meglehetősen rendhagyó poszt következik, letöltés nélkül (igazán kivételes eset, ígérem nem lesz ilyen gyakran!). A történet eleje szombat késő délutánra vezethető vissza. A hétvége egy részét vidéken töltöttem szüleimnél, épp pihengettem a nappaliban, beszélgettem apummal és közben szörföztem a tévécsatornák között. Néhány perc értelmetlen kapcsolgatás után rátaláltam valamire, ami igen gyorsan hatása alá kerített. Ahogy rákattintottam a germánok legnépszerűbb és legprosztóbb zenecsatornájára, azonnal elakadt a szavam, de nem csak nekem, apumnak is. 3 percig csak néztünk és le voltunk sokkolva. Nem mai zenéről volt szó, egész pontosan egy 14-15 éves gyöngyszemről, de bevallom (bár nem túl büszkén), eddig soha nem hallottam :( Azt hiszem rég bukkantam rá ennyire pudvás zenére.
Megtekintés csak saját felelősségre!
Igen a Dolls Unitedről van szó. Ezek nekem valahogy kimaradtak, pedig még zsenge ifjúként a hardcore/happy hardcore vonalban is elég műveltnek mondhattam magamat (tudom vicces, de persze nyitottnak kell lenni mindenre). A szám egyébként egy '60-as évekbeli bábfilm szövegének a feldolgozása. Tényleg csodálatosan sikerült, utólagos Rancor-küzdelem a készítőinek!

2 megjegyzés: