2009. november 12., csütörtök

Digits


Ismét Kanadából jelentkezem, egy elég tehetséges úriember szerzeményeiből mutatok nektek kettőt, a művész neve Digits, mint a cím is mutatja. Idén márciusban leült torontói lakásában és egész nyáron fel sem állt és megalkotta első albumát Hold It Close címmel. Érdemes meghallgatni csütörtök estékre való szerintem. Amúgy az arc kicsit billgécces outfittel bír, de mint tudjuk nem ez számít. Nos itt vannak a trekkek:
Digits - You are going to Age(mediafire)
Digits - Nonstop(mediafire)

2 megjegyzés:

  1. Attila, újratettem a bejegyzést, mert miután tageltem kerültek bele kitörölhetetlen enterek vmi hiba folytán és kb 1 méter hosszú szünet lett a végén, amit nem tudtam kiszedni : D

    VálaszTörlés
  2. dzséjzösz. ez azért van mert megint nem tudtad konrollálni a dzsedierőidet, amúgy énis indie meg electropop tegbe tettem volna csak nem akartam mert így annyira talán mégsem voltam benne biztos.

    VálaszTörlés