2010. május 25., kedd

Das brand-neue Klaksonen!

Ha visszagondolunk néhány évvel ezelőttre, amikoris hódított az azóta már eltemetett/elföldelt/letagadott new-rave vonulat, annyi hasonszőrű zenekarral találkozhattunk, hogy ha most mind összefognának simán megfékezhetnék mind a Tisza, mind a Visztula áradását. Sajnos így 2-3-4 év távlatában és érettebb fejjel visszaemlékezve elég csekély mennyiségű kirívóan értékelhető csapatot tudunk összeszámolni. A Klaxons magasan a legjobb volt (a Late Of The Pier mellett) és első, gyakorlatilag beleköthetetlen albumukkal együtt szépen beírták magukat a zenetörténelembe. Naaztán felléptek tavaly a Szigeten, meg ígérgettek jó sokat egy új, merőben más lemezről. Az ominózus második album csúszásai már-már a 4-es metróéval vetekednek, ám néhány órája felütötte fejét egy vadonatúj dal a neten, Flashover címmel. Két végighallgatás után nem akarok elhamarkodottan dönteni - seggre nem estem tőle az tuti -, de, hogy homlokegyenest más lenne, mint mondjuk egy Golden Skans, vagy egy Atlantis To Interzone na ilyet ne nagyon mondjon senki.

1 megjegyzés:

  1. nekem tetszik. én nagyon szeretem klaxons-t. :) nyáron egyben végig hallgattam mindig az egész albumot újra meg újra, mert nem tudtam eldönteni melyik a kedvencem. :)
    amúgy azt hallottam nem találtak kiadót a 2. lemezre, azért nincsen. (pletyka)

    VálaszTörlés