2009. szeptember 30., szerda

Ian's way

A britpop nagypapa sosem alszik. Legalábbis erről tesz tanubizonyságot az, hogy két évvel a 2007-es The World Is Yours után ismételten szólóalbummal jelentkezett, ami számszerint a hatodik. A My Way tegnapelőtt jelent meg. Egy július végi NME-ben olvastam, hogy a lemez legfőbb inspirálója Michael Jackson Thrillerje volt. Na ezt a dolgot eddig akárhol kerestem, sajnos nem vettem észre, ettől függetlenül egy piszokjó anyagról van szó szerintem. Ian 12 kellemes számot hozott össze, miközben még az Oasis fiúkat is pszichológia tanácsokkal látta el, na és nem utolsósorban az album megjelenésének napján ingyenes koncerttel lepte meg a briteket. Simán a jeditanácsban a helye! Az első kislemez 1,5 hete jelent meg, Stellity címmel, bár szerény véleményem szerint közel sem ez a legjobb szám a My Way-ről. Egyetlen egy nagy negatívumot tudok felhozni egyébként az albummal kapcsolatban, mégpedig a borítót. Régen láttam ennyire pocsék munkát. Ha már a tervezőjének nem volt elég kreatívitása (őt simán elküldeném Jabbához egy Rancor-küzdelemre), legalább Ian nézhetne ki rajta korrektebbül, de nem. A Majmok Bolygója 8 főszerepe természetesen még mindig várja, erről sajnos nem tehet, de Uram, legalább öltözne fel rendesen. Node természetesen nem ezért szeretjük.
Az album (szerintem) két legjobb nótája pedig:
Ian Brown - For The Glory (mediafire)
Ian Brown - Own Brain (mediafire)

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. mekkora marhaságot írtam az előbb :]
    szóval a borító valóban egy majom fos,
    mint valami 90es évek végén megjelenő diszk.

    VálaszTörlés
  3. tyhú remélem ezért a borítóért nem fizetett..

    VálaszTörlés